Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Positiva | użytkownik

imię i nazwisko adresCzęstochowa zarejestrowany05.09.2006 @18:11:56 ostatnio na stronie04.02.2017 @01:22:19

jestem stary i zmęczony, przy tym dość niepoważny.

Photoblog: http://www.photoblog.com/positiva/



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1438068
digarty160 komentarze3679 posty na forum93

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agathka    28.09.2006 @21:00:39
To nie moja wina, ze ten napis tam był ;P
hehe
pzdr ;]
_______
Potykam się o własny krzyk.
~agao    28.09.2006 @16:54:49
serdeczne dzieki pzdr
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~BuryEm    28.09.2006 @13:36:00
i zenit i skaner tak tak...... pozdro ;]
~agao    27.09.2006 @19:20:12
dzieki za oceny i komentarze... milo ze Ci sie moja galeria podoba pzdr
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~lilithh    27.09.2006 @17:45:39
Haha pokaż kły . Genialnie to ująłeś. Faktycznie ma takie ostre kiełki . Dzięki za komentarz i ocenę
~zenius    27.09.2006 @16:22:24
Rowniez thx
_______
z prochu powstałeś... to sie otrzep!!!
~jotr    27.09.2006 @14:10:07
pozdrawiam dzięki
~Iwo01    21.09.2006 @19:49:20
Witam, ta fotke dałem tak jak by z "ironi" żeby pokazac że tu nawet najgorsze zdjęcia potrafia dostać dobre noty, kiedys wlasnie zostałem zjechany prze kilku uzytkownikow wlasnie z tego powodu że dąłi tlyko kilka latarni i niebo i nic wiecej ,wiec napisałem mniej wiecej niż ty:D,no i dostalo mi sięta fotka zostanie usunieta niedlugo tlyko chciałem kolegom pokazać co to za portal gdzie malo kto jak ty potrafi napisać prawde
~Norah    21.09.2006 @19:47:17
a dziekuje ci bardzo za komplement pozdrawiam fajne profilowe
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    21.09.2006 @19:42:39
moze i wraca moda na korale nie wiem nie wiem mi sie bynajmniej podobaja i nosze takie dziwactwa heheh:0 pozdrawiam i dziekuje za ocenki
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~grzechU    20.09.2006 @18:16:51
...dzięki...
_______
... cast your eyes to the ocean ...
... cast your soul to the sea ...
... when the dark night seems endless ...
... please remember me ...
~jotr    20.09.2006 @15:53:47
buzzzzzi:D
~schizma    20.09.2006 @14:22:15
dzięki za ocenke tak to drzewko do jabłoń, pozdrowionka
_______
żyć aby kochać kochać aby żyć ...
~lunetka    19.09.2006 @17:49:32
dzięki
~MuszelkiKakaowe    19.09.2006 @17:16:51
milo mi
~jotr    18.09.2006 @17:45:32
no mam fajne miejsce:D
~jotr    15.09.2006 @15:37:14
no wiesz bo wziela walizke i ucieka to w szpilkach nie da radypozdrawiam
~cami535ccm    15.09.2006 @11:12:10
W sumie masz rację z tymi ramkami. No nic. Może wymyślę coś jeszcze innego, może coś wpadnie do głowy. Wiesz... wrzucę Cię też do obserwacji... no i zobaczymy jak to będzie dalej :D
~cami535ccm    15.09.2006 @10:34:57
Dziękuję za komentarze Właśnie zaczęłam zmiany. Nie używam żadnych ramek już, nie używam Copyrighta... Czyste piękne zdjęcia... Ekhm! No w sumie z tymi pięknymi to bym się zastanowiła... hehe
Dziękuję
~satta    14.09.2006 @10:07:12
nasycenie... wlasnie slabiutko nasycilam :P
_______
.ekhm
~zakapiur    13.09.2006 @13:04:49
moze tylko zbieg okolicznosci (poprostu mial wyskoczyc i tyle) a moze od wyladowan.... gdzies czytalem ze to ma szkodliwy wplyw na aparat. tak jak na kazde urzadzenie elektryczne. w sumie tam sa duze napiecia ~10KV....
~zakapiur    13.09.2006 @12:46:37
dzieki sesja kuli plazmowej kosztowała mnie hot-pixelkiem na matrycy.... ale chyba warto było oczywiście jak zawsze 0 ingerencji programu graficznego....

pozdrawiam!
~grzybek    12.09.2006 @16:56:34
na koncercik w sam raz
_______
-O- kąpiel w morzu
/ |
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poprzednia strona 1 ... 35 36 37 38
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt